Studiu Samsung Techonomic: adulții din Europa investesc mai mult în educație decât în divertisment

GALAXY_Tab SAdulții din Europa investesc în consumul de conținut educațional mai mult timp decât în jocuri pe mobil și mai multe resurse financiare decât în orice alt tip de conținut, arată un studiu realizat de Samsung. Deși dezvoltarea conținutului digital este asociat, de cele mai multe ori, cu muzica, emisiunile TV și jocurile electronice, rolul conținutului educațional și cel al cărților electronice este adesea subestimat, acesta regăsindu-se în viețile europenilor mai mult decât s-ar crede.

Această tendință demonstrează faptul că suntem dispuși să investim în conținut care ne poate aduce valoare în ceea ce privește dezvoltarea personală sau ne pot ajuta să dobândim aptitudini și cunoștințe utile, tendință ce ar putea fi generată de efectele recentei crize financiare la nivel european și a lipsei de stabilitate și securitate ce a urmat”, a declarat Mihaela Stănoiu, director de marketing în cadrul Samsung Electronics România.

Astfel, europenii declară că cele mai mari sume investite în content digital au fost pentru conținut educațional și mai puțin în cel de divertisment: 9% dintre respondenți au declarat că au achiziționat cărți sau reviste electronice, în timp ce doar 8% dintre europeni au spus că au investit în descărcarea de muzică și 6% dintre ei și-au cumpărat jocuri sau aplicații de divertisment pentru telefoane și tablete.

Mai mult, și sumele alocate consumului de conținut educațional sunt mai mari decât cele alocate divertismentului. Britanicii au declarat că, în ultima lună, au cheltuit în medie 20 de lire sterline pe conținut digital educațional și doar câte 10 lire pe conținut video, TV și pentru a asculta muzică. Cât despre restul europenilor, cea mai mare investiție pe care au făcut-o aceștia a fost tot în conținut educațional, cu o medie de 19 euro, și în cărți și reviste electronice, cu o medie de 14 euro. Mult mai puțin au investit în conținut de divertisment: o medie de 12 euro pentru descărcarea de muzică și 11 euro pentru jocuri electronice sau aplicații de divertisment.

În ceea ce privește timpul pe care europenii îl acordă acestor activități, studiul arată că, într-o zi obișnuită, timpul alocat consumului de conținut educațional este de 0,88 ore, în timp ce jocurilor pe mobil sau tabletă li se acordă 0,83 ore.

Studiul arată că europenii au tendința de a investi mai mulți bani în conținut ce le poate crea valoare atunci când vine vorba de dezvoltarea personală, aptitudini sau cunoștințe. Sunt foarte puțini cei care nu au un dispozitiv electronic acasă – 98% dintre europenii intervievați dețin cel puți un telefon mobil, 97% dintre ei au un laptop și 53% dintre ei o tabletă – așadar consumul de conținut digital nu este deloc de ignorat. În plus, telefoanele mobile și laptopurile sunt folosite zilnic, în scopuri personale, de 80% dintre adulții europeni. Cei mai mulți dintre ei, adică 94%, își folosesc dispozitivele pentru a naviga pe internet, 86% își verifică e-mail-ul, iar 79% caută informații despre servicii și produse pe internet. Documentarea, obținută prin consum de conținut cu caracter informativ, este, deci, mult mai importantă pentru adulții europeni decât divertismentul, doar 55% dintre utilizatori au declarând că își folosesc dispozitivele electronice pentru a asculta muzică.

Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimbă felul în care interacționează oamenii pe măsură ce crește rata de adopție a tehnologiei. Au fost chestionați online 5.000 de respondenți din categoria de vârstă 18-65, din cinci țări europene (Marea Britanie, Franța, Germania, Spania și Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, în parteneriat cu Ipsos MORI.

Author: redactiags

Share This Post On
468 ad

Submit a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *